Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

Jak dokonać zwrotu zamówienia?
Produkty można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Wypełnij formularz i załącz go do zwracanego zamówienia.

FORMULARZ ZWROTU - POBIERZ

W przesyłce zwrotnej powinny znajdować się:
- towar / towary w oryginalnych opakowaniach
- formularz zwrotu
- kopia faktury sprzedaży lub informacje pozwalające na identyfikacje zakupu
Zwrot nadaj na adres:
4motor ul. Zielone Wzgórze 5, 06-400 Ciechanów
UWAGA! Przesyłki wysyłane za pobraniem nie będą odbierane.

W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy za zamówienie?
Na zwrot pieniędzy mamy czas do 14 dni, ale staramy się rozliczyć zwrot dużo szybciej.
W momencie otrzymania zwrotu zamówienia, produkt przechodzi przez proces weryfikacji. Jeśli jest jest on w stanie nienaruszonym i nic nie wskazuje na użytkowanie proces zwrotu trwa krócej.

Co zrobić gdy produkt jest uszkodzony lub wadliwy?
W przypadku otrzymania wadliwego, uszkodzonego lub błędnego produktu, prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@4motor.pl

Czy można dokonać wymiany towaru?
Zalecamy dokonanie zwrotu zamówienia, które chcesz wymienić. Dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto. W tym czasie można złożyć kolejne zamówienie na towary, które chcesz otrzymać. Ten proces jest krótszy i łatwiejszy do rozliczenia dla obu stron niż proces wymiany towarów.